Friday, December 10, 2010

Wahai kucing encik simon. kau lah pengubat duka tika lara- The Box

2 comments
Hari ini, baru sekarang aku dapat online. Aku tak tahu kenapa tiba-tiba kawasan aku tiada liputan 3G? asyik naik EDGE ja. Nak mesej pun sangkut-sangkut. Rugilah dah lah berukband sialkom tak da ganti rugi.


Ternyata hari ni hari yang kacau bilau bagi aku.Kereta pulak meragam..alahai..kenapa lah ko meragam time aku nak gi bayar duit kereta bulan lepas yang aku terlupa nak bayar..adoii

Terpaksa lah aku buat muka kesian dekat adik aku pinjam motor dia sementara kereta aku dirawat di wad kecemasan.


Episod perperangan dingin aku dengan tunang tercetus tapi tak lama lastly aku mengalah dan mintak maaf(dapat penumbuk free ikhlas dari tunang aku dekat bahu-tumbuk manja2). Aku sedar aku tak patut berkasar dengan beliau.

Terasa senak kepala otak aku ni, layan kucing encik simon meragam jap...alahaiiii...

video youtube punya daaa


p/s: entry ni merapu hanya sekadar luahan rasa dari aku, kalau bosan jangan dok baca dan abaikan. tengok kartun cukup.

2 comments:

Post a Comment

 
best linux hosting